Esra DEMİRHAN-HARMANDA |
Ankara İl Merkezinde Görev Yapan Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Tükenmişlik Düzeyleri İle Çocuklarda Görülen İstenmeyen Davranışları Değerlendirmeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Programı Yüksek Lisans Tezi. Ankara, 2011. |
Zeynep GÜNDOĞDU |
Bursa İl Merkezindeki Anadolu Liseleri, Kız Meslek Liseleri ve Genel Liselere Devam Eden 9. ve 12. Sınıf Öğrencilerinin Çatışma Eğilimleri İle Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Programı Yüksek Lisans Tezi. Ankara, 2010. |
Ülkü ZAĞLI |
Sakarya İlinde Görev Yapan Okul Öncesi Öğretmenlerin Zihinsel Engelli Çocukların Kaynaştırma Yoluyla Eğitimlerine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Programı Yüksek Lisans Tezi. Ankara, 2010. |
Neslihan ÇÜRÜK |
Ankara İl Merkezindeki İş Okullarında 1. ve 4. Sınıfa Devam Eden Zihinsel Engelli Çocukların Annelerinin Kaygı ve Sosyal Destek Düzeylerinin Karşılaştıkları Problemlere Göre İncelenmesi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Programı Yüksek Lisans Tezi. Ankara, 2008. |
Zeynep DERE
|
Ankara İl Merkezindeki Anasınıflarında Görev Yapan Öğretmenlerin Müzik Eğitiminde Yaşadıkları Sorunların İncelenmesi . Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Programı Yüksek Lisans Tezi. Ankara, 2008. |
Seçil DIŞLIKLI |
24-36 Aylık Otistik Çocukların Sosyal ve Duygusal Gelişim Özelliklerinin İncelenmesi . Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Programı Yüksek Lisans Tezi. Ankara, 2007. |
Elvan ŞAHİN ZETEROĞLU |
Yirmibeş- Yetmişiki Aylar Arasındaki Otistik Çocukların Gelişimlerinin İncelenmesi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Programı Yüksek Lisans Tezi. Ankara, 2006. |
Gönül ERDOĞAN |
İlköğretim 8.Sınıf (14-15 Yaş) Öğrencilerinin Depresif Belirti ve Öz-Kavram Düzeylerine Yaratıcı Drama Çalışmalarının Etkisinin İncelenmesi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Programı Yüksek Lisans Tezi. Ankara, 2006. |
Hilal ERKAN |
Drama ve Rahatlama Çalışmalarına Katılan ve Katılmayan Anasınıfına Devam Eden 6 Yaş Grubu Çocukların Yaratıcılıklarının İncelenmesi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Programı Yüksek Lisans Tezi.Ankara, 2005 |
Hatice RASTGELDİ |
6 Yaş Çocuklarının Meslekleri Tanıma Durumlarının İncelenmesi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Programı Yüksek Lisans Tezi.Ankara, 2005. |
Mukaddes GİRGİN |
Anne ve Babaların Cinsiyet Rollerine İlişkin Özellikleri İle 4-6 Yaş Grubundaki Çocuklarının Cinsel Kimlik Gelişimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Programı Yüksek Lisans Tezi.Ankara, 2004. |
İlkay IŞIK
|
Sanayi Bölgesinde Çalışan, Sokakta Çalışan ve Çalışmayan 9- 15 Yaş Grubundaki Çocuklarda Öz Kavramının İncelenmesi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Programı Yüksek Lisans Tezi.Ankara, 2003 |
Esin BARUTÇU
|
Özel Anaokullarına Devam Eden 6 Yaş Çocuklarının Cinsiyet Özelliklerine İlişkin Kalıpyargıları İle Annenin Sosyal Uyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Programı Yüksek Lisans Tezi.Ankara, 2002. |