Öğr. Gör. Dr. Emine GÜNOK

Gazi Eğitim Fakültesi > Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi > Coğrafya Eğitimi

Dersler ve Tez Yönetme

Tez Yönetme

  • Türkiye (2005) ve Irak (2011) Orta öğretim Coğrafya Müfredatı Programlarının Karşılaştırması (2015)

Dersler

  • Uzmanlık Alan Dersi (2015-2016)
  • Seminer (2015-2016)
  • Ülke ve Bölge İncelemeleri (2016-2017)
  • Türkiye Jeomorfolojisi (2016-2017)
  • Bölge Analiz Yöntemleri (2016-2017)
  • Türkiye'nin Turizm Coğrafyası (2016-2017)
  • Seminer (2016-2017)
  • Jeomorfoloji- II (2016-2017)
  • Jeomorfoloji'ye Giriş (2016-2017)
  • Uzmanlık Alan Dersi (2016-2017)
  • Afet Yönetimi (2015-2016)
  • Türkiye Bölgesel Analizleri (2016-2017)
  • Küreselleşme (2016-2017)
  • Bölgeler ve Ülkeler (2016-2017)
  • Öğretmenlik Uygulaması (2016-2017)
  • Proje (2016-2017)
  • Ülke İncelemeleri (2016-2017)
  • Okul Deneyimi (2016-2017)
  • Kıtalar Coğrafyası (2016-2017)
  • Jeomorfoloji- I (2016-2017)
  • Uzmanlık Alan Dersi (2016-2017)
  • Ülke ve Bölge İncelemeleri (2017-2018)
  • Bölge Analiz Yöntemleri (2017-2018)
  • Türkiye'nin Turizm Coğrafyası (2017-2018)
  • Seminer (2017-2018)
  • Türkiye Jeomorfolojisi (2017-2018)
  • Jeomorfoloji- II (2017-2018)
  • Jeomorfoloji- I (2017-2018)
  • Uzmanlık Alan Dersi (2017-2018)
  • Afet Yönetimi (2017-2018)
  • Küreselleşme (2017-2018)
  • Bölgeler ve Ülkeler (2017-2018)
  • Proje (2017-2018)
  • Türkiye Bölgesel Analizleri (2017-2018)
  • Mekansal Planlama (2017-2018)
  • Kıtalar Coğrafyası (2017-2018)
  • Jeomorfoloji- I (2017-2018)
  • Kıtalar Coğrafyası (2011-2012)
  • Ülke Ve Bölge İncelemeleri (2012-2013)
  • Arazi Tatbikatı II (2012-2013)
  • Kafkasya'nın Siyasi Coğrafyası (2011-2012)
  • Balkanların Siyasi Coğrafyası (2011-2012)
  • Bölgeler ve Ülkeler (2012-2013)
  • Ülke İncelemeleri (2012-2013)
  • Kıtalar Coğrafyası (2012-2013)
  • Öğretmenlik Uygulaması (2012-2013)
  • Okul Deneyimi (2012-2013)
  • Proje (2012-2013)
  • Türkiye Bölgesel Analizleri (2012-2013)
  • Türkiye Jeomorfolojisi (2012-2013)
  • Bölge Analiz Yöntemleri (2012-2013)
  • Emlak Değerleme (2012-2013)
  • Mekansal Planlama (2012-2013)
  • Afet Yönetimi (2012-2013)
  • Arazi Tatbikatı I (2012-2013)
  • Emlak Değerleme (2013-2014)
  • Türkiye Jeomorfolojisi (2013-2014)
  • Mekansal Planlama (2013-2014)
  • Arazi Tatbikatı I (2013-2014)
  • Seminer (2013-2014)
  • Coğrafi Bilgi Sistemleri Uygulamaları (2013-2014)
  • Afet Yönetimi (2013-2014)
  • Türkiye Bölgesel Analizleri (2013-2014)
  • Ülke İncelemeleri (2013-2014)
  • Bölgeler ve Ülkeler (2013-2014)
  • Arazi Tatbikatı-II (2013-2014)
  • Kıtalar Coğrafyası (2013-2014)
  • Öğretmenlik Uygulaması (2013-2014)
  • proje (2013-2014)
  • Uzmanlık Alan Dersi (2013-2014)
  • Kentleşme ve Çevre Sorunları (2013-2014)
  • Fiziki Coğrafya Konularının Özel Öğretimi (2013-2014)
  • Türkiye Jeomorfolojisi (2014-2015)
  • Siyaset Bilimi (2014-2015)
  • Bölge Analiz Yöntemleri (2014-2015)
  • Türkiye'nin Turizm Coğrafyası (2014-2015)
  • Jeomorfoloji'ye Giriş (4 Yıllık) (2014-2015)
  • Seminer (2014-2015)
  • Jeomorfoloji- II (2014-2015)
  • Jeomorfoloji'ye Giriş (5 Yıllık) (2014-2015)
  • Uzmanlık Alan Dersi (2014-2015)
  • Jeomorfolojik Afetler (2014-2015)
  • Fiziki Coğrafya Konularının Özel Öğretimi (2014-2015)
  • Afet Yönetimi (2014-2015)
  • Türkiye Bölgesel Analizleri (2014-2015)
  • Bölgeler ve Ülkeler (2014-2015)
  • Arazi Tatbikatı-II (2014-2015)
  • Avrupa Birliği ve Türkiye (2014-2015)
  • Kıtalar Coğrafyası (2014-2015)
  • Öğretmenlik Uygulaması (2014-2015)
  • Jeomorfoloji- I (2014-2015)
  • Uzmanlık Alan Dersi (2014-2015)
  • Jeomorfolojik Afetler (2014-2015)
  • Seminer (2014-2015)
  • Ülke ve Bölge İncelemeleri (2015-2016)
  • Türkiye Jeomorfolojisi (2015-2016)
  • Bölge Analiz Yöntemleri (2015-2016)
  • Arazi Tatbikatı I (2015-2016)
  • Türkiye'nin Turizm Coğrafyası (2015-2016)
  • Seminer (2015-2016)
  • Jeomorfoloji- II (2015-2016)
  • Jeomorfoloji'ye Giriş (2015-2016)
  • Uzmanlık Alan Dersi (2015-2016)
  • Afet Yönetimi (2015-2016)
  • Türkiye Bölgesel Analizleri (2015-2016)
  • Bölgeler ve Ülkeler (2015-2016)
  • Öğretmenlik Uygulaması (2015-2016)
  • Proje (2015-2016)
  • Okul Deneyimi (2015-2016)
  • Kıtalar Coğrafyası (2015-2016)
  • Jeomorfoloji- I (2015-2016)

Makaleler

Ulusal Hakemli Ve Dğr Bil., Sanatsal Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • Emine GÜNOK (2017). Türkiye’de Mevcut İlk ve Orta Öğretim Programlarının Jeomiras ve Jeopark Bilincinin Oluşmasına Etkileri. Türkiye Jeoloji Bülteni, 1(Cilt 60).
  • Emine GÜNOK, Adnan PINAR (2011). Erdemli Yerleşiminin GIS Metodolojisi ile Değerlendirilmesi. Elsevier ; Procedia - Social and Behavioral Sciences, 19(339-346).
  • Emine GÜNOK (2011). Sorgun Çayı Havzasında Amfiteatr Oluşumlarının Doğal ve İnsani Bileşenler Üzerindeki Etkilerinin Coğrafi Bilgi Sistemleri Kullanılarak Çalışılması. Elsevier, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 19(637–640).
  • Emine GÜNOK, Adnan PINAR (2009). Coğrafi Bilgi Sistemi (CBS) Metodolojisinin Sorgun Çayı Havzası Fiziki Coğrafyasına Uygulanması. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 22

Ödül - Proje - Buluş

Ödül

  • Teşekkür Belgesi (2006)
  • Aylıkla Ödüllendirme (2003)